torsdag 16. oktober 2014

Dag 62: 9.dag (13/10) med Marte på Camino Portuguese

PONTEVEDRA
Godt med en hviledag for kneet mitt! Fortsatt regn.....Men det gjør jo ikke noe, når vi bare skal gå fra kafé til kafé!;) Og så ser vi etter nye sko. Hull i Marte sine...og mine skulle vært litt lavere(!) Ser etter en sportsforretning, men finner ingen i nærheten. Det står to små jenter på 12-13 år ved siden av oss, og jeg spør om de kan snakke engelsk. Den ene svarer gledestrålende, YES! Hun har bodd i New York, og forstår spørsmålet vårt. "We can follow you there.", sier hun. Og dermed følger vi etter to små, søte jenter i regnet, opp gate og ned gate...og står til slutt utenfor en sportsforretning med skikkelig utvalg av sko! De avslår resolutt vårt tilbud om et par € som takk, men forstår i alle fall at vi er veldig takknemlige! Og her finner jeg rette sorten sko for mine føtter. (Marte finner sine et annet sted, senere). Og jeg konstaterer at engler finnes...i alle størrelser og i alle aldre!:))





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar