tirsdag 4. september 2018

2018 Aug.- sept. FRANKRIKE, med bil denne gang, 4/9:

Så nærmer jeg meg sakte, men sikkert Paris, og hjemturen fra Charles de Gaulle på fredag. Turen i dag gikk smertefritt, riktignok med økende trafikk ettersom jeg nærmet meg Paris. Men hadde en fin tur på N12 fra Airbnb´en i Semallé og til Delphine og familien i Ville d´Avray. Jeg hadde en stopp i Versailles (som ligger bare 6-7 km sørvest derfra), men der var det så mye folk at jeg snudde raskt tilbake til bilen! Kjørte feil på veien til huset deres, så jeg tråklet meg gjennom smale gater med fryktelig tett trafikk😱....og var glad da jeg endelig fant en parkeringsplass ved kirka, et stykke fra huset. Greit å ha bare håndbagasje! 😊👍
Det ble et hjertelig gjensyn med de to guttene...og Delphine, selvsagt!😘 Antonin kom senere, og det ble en koselig middag sammen med hele familien! Her i huset strever de med å finne dagmamma til Elliot, så det et mange telefoner å ta for dem... Håper det ordner seg, for Delphine begynner på jobb i banken (der hun jobbet før de flyttet til Norge) om to uker!
Er like trøtt i kveld, som de andre kveldene, så det skal bli godt å få lagt seg!
Artige og kreative løsninger i dette lille huset!

Det minste rådhuset jeg har sett! Morsomt!
Jaja, solkongen må vel trone på dette stedet....
....og jeg troner sammen med han!
Siden jeg nå var på Versaillesslottet.....slik så det ut ...utenfra.
Titt, tei...velkommen til oss! 
  

Arthur er fortsatt den samme skøyeren!
Og Elliot har blitt såå lik storebroren! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar