torsdag 23. august 2018

2018 Aug-sept. FRANKRIKE, med bil denne gang, 23/8:

Så var jeg i gang! Oppe før fuglene i dag, og med en velvillig og hjelpsom mann kom jeg til flyplassen før halv seks! 😘

Nå sitter jeg på Gardemoen, med en kopp kaffe og et rundstykke, og venter på avgang til Paris. Spent på «neste økt», leiebilen på Charles de Gaulle! Satser på at jeg kommer meg helskinna ut fra terminalen, uten en sidemann som kan lese kart for meg!;-) Har med GPS’en vår, så jeg regner med det går greit. 🙏 I dag skal jeg besøke Colette, mor til en av de koselige franske venninnene mine. Elisabeth og familien måtte flytte fra Stavanger i fjor, men jeg møtte Colette et par ganger der hjemme. Koselig dame...på min alder!😊 Hun bor i Groslay, en liten by to-tre mil fra flyplassen. Skal bli hyggelig å se henne igjen, jeg overnattet hos henne på sykkelturen i fjor (i Marolle-en-Sologne, sør for Orléans, der hun har et sommerhus).
Koselig minne fra august i fjor!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar