onsdag 9. august 2017

Kammermusikk i Rosendal. Dag 3, 9/8:

ETNE-SKÅNEVIK
På ingen måte noe maraton, dette! Men jeg får nå testet knærne i alle fall, for bakkene er mange! :-)
Sov godt på Holmen, og fikk en koselig prat, og en kaffekopp sammen med Maren, før jeg satte meg på sykkelen i 10-tida. Nydelig sykkelvær i dag! 18 grader, vindstille, overskyet, men opphold! Det ble (svært!) mange fotostopp på veien! Framme i Skånevik allerede til lunsjtid, så dette ble en skikkelig "dovendag"! Rommet på Skånevik Fjordhotell var klart allerede i 2-tida, så jeg har rukket både en tur på beina, strukket meg på senga, dusjet ....og nå har jeg spist pizza til middag!
Lengste strekket i morgen, så jeg må tidlig av gårde. Ferja til Utåker går alt klokka 8.35, så det blir nok ingen rangling i kveld, nei! ;-) Forresten er det ikke særlig pift i meg utpå kvelden, uansett....Kjenner at jeg bruker kroppen, og blir god og fysisk sliten når det går mot kveld. Slik skal det være, og til og med knær og hofter oppfører seg slik de skal! Litt mer trøbbel med skuldrene....Særlig venstrearmen dovner bort, rett som det er! Så jeg er nok et komisk skue for passerende biler, der  jeg sykler i vei, med svingende armer og "heisende" skuldre! Men det hjelper!😜 Gleder meg til imorgen, jeg!
  
 Avreise fra Holmen i perfekt sykkelvær!
 Vakker morgen i Etne
 
"Hva er det du glor på?" tror jeg den spurte!
 Stadig nye idyllern langs fjorden..
 
 Enda en....
...og enda en! 
...til høyre i bildet , altså! 
 
 Nærmer meg Skånevik .... 
 
  ... Fjordhotell nå!
 
Pizza for en hel familie! Nå har jeg både lunsj og middag til i morgen også! ;-)
Måtte ta med et bilde fra en fantastisk solnedgang....etter pizzaen! 
Sjelden, og en god avslutning på en god kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar