torsdag 28. august 2014

Dag 16 Oldenburg- Lathen

Her er nettet så treigt at det må bare bli et lite livstegn denne kvelden..(Bilder kan jeg bare glemme...)

Har hatt den første dagen med korterma t-skjorte på turen min, og det gjorde virkelig godt! Sol og lite vind, så de 85 kilometrene gikk uten problemer. Hadde litt trøbbel med å finne hotellet jeg hadde bestilt i går, men ved hjelp av Google maps (og mobildata!;) fant jeg det. Koselig, enkelt, men med den beste maten du kan tenke deg! Gjorde skikkelig godt for en sulten kropp! Da jeg kom i ettermiddag, var det så nydelig og varmt at jeg satte meg på utekaféen før jeg gikk til rommet og dusjen. Var skikkelig tørst, for jeg hadde drukket opp vannet mitt underveis. Og der kom jammen vertinna med en velkomst-øl! De tyskerne, de tyskerne!:))
Nå er det senga her, og jeg gleder meg til en god natts søvn! Blir skikkelig trøtt av syklinga, selv om jeg ikke sliter meg ut på noe som helst vis!
I morgen bærer det videre mot sør og vest, og jeg satser på å krysse grensa til Nederland i løpet av dagen.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar