mandag 11. august 2014

Dagen før dagen!

Nå er det meste klappet og klart. Sykkelveskene er pakket, og jeg har vært i nettbanken og sett at det er penger på kontoen(!) I morgen kveld klokka ni går MS Stavangerfjord fra Risavika i Stavanger, og onsdag morgen sykler jeg i land i Hirtshals. Skal treffe søster Jorun der, og så setter vi kursen sørover. Hun skal sykle med meg gjennom Danmark, og ta båten hjem fra Kiel. Det blir en hyggelig start på turen! Men gleder meg til fortsettelsen òg, og soloturen! :-) Jeg vil gjerne prøve å skrive litt underveis, for jeg vet det er mange som har spurt. Men strever veldig med å finne ut av hvordan jeg sakl laste opp bilder til bloggen... Satser på at jeg finner det ut etterhvert, for en reiseblogg uten bilder er ikke særlig interessant! Får i første omgang laste bilder til Facebook... Vær tålmodige, for jeg pleier ikke å gi meg i første omgang!😱 
Altså, Jacta est alea, og velkommen med på tur! :-)

2 kommentarer: