mandag 18. august 2014

Dag 6 Billund- Ribe

Koselig frokost hos gode venner i Billund, før avreise i retning Ribe. Truende skyer gjør at vi teekker i regntøy alt fra starten av turen.... og det lønner seg! For ikke har vi syklet mange kilometrene, så høljer regnet ned! Og det har det fortsatt med hele dagen! Men heldigvis er temperaturen god, så jeg blir ikke kald. Stopper under tak, så snart jeg har en sjanse...I tillegg sykler jeg feil, og må sykle ei mil ekstra.... Derfor tar turen sin tid, ...er i Ribe i femtida, etter 8 mil på sykkelsetet....
Jorun har kommet i forveien, og har funnet et koselig B&B like ved domkirka. Herlg å komme i hus, og få seg en dusj! Hyggelig restaurantbesøk i kveld, siden det er siste kvelden vi er sammen. I morgen drar Jorun sørøstover i retning Kiel, mens jeg finner meg en god rute mot sør. Har hørt at det skal være en sykkelferje over til Cuxhaven, så jeg slipper å sykle helt til Hamburg. Skal se på den muligheten imorgen. Kanskje blir jeg over en dag her... får se hva jeg finner på!
Det er det som er så fantastisk med denne turen..... gjør akkurat det som faller meg inn, og sykler helt etter eget forgodtbefinnende! Herlig og befriende!! Heldige meg!

Bilder fra en deilig middag på Kolvig restaurant mandag kveld. Koselige dager sammen med søster Jorun, men nå starter soloturen for alvor! Gleder meg til det òg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar