onsdag 11. september 2019

2019 September. Frankrike, 10/9:

En ny, hyggelig og lang dag hos Colette... og hvem skulle trodd at jeg skulle tilbringe en hel dag i en zoologisk hage på denne franskferien min? Ikke jeg i alle fall, men det gjorde jeg altså, og angret ikke et øyeblikk! Kommer du på disse kanter en gang, anbefaler jeg på det sterkeste å besøke "Zoo Parc Beauval"! Regnes for en av de 5 vakreste zoologiske hager i verden(!), og det kan veldig godt stemme! Og vi gikk, og vi gikk....  uten å bli trøtte, andre steder enn i beina! Et mangfold av dyr, fugler og fisk. Jeg er nå særlig betatt av rovdyra, jeg.. og fikk oppleve de fleste på nært hold. Kjempegøy! Lar bildene tale for seg.





 Mat må vi jo ha...

 ..og så fikk vi oss en tur i svevebanen, over både 
elefanter og løver!




 De var stolte over pandaene sine...
 ... og morsomme var de!
 Selfie med pandababy!
Ikke ville jeg møtte en slik ute på marka....
... men denne, derimot!

Det ble sene kvelden før vi var tilbake i Marolle, men rakk likevel innom 2 andre av Colettes venner... begge like hyggelige som Guy i går!

Tida flyr når en koser seg, og plutselig var det midnatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar