torsdag 19. september 2019

2019 September. Frankrike, 19/9:

Koselig morgen med Blandine og hele familien! Fikk følge dem til skole og barnehage, og fikk både kaffe og frokost etterpå. Se bildene fra gårsdagens blogg!
Etter at rushet hadde roet seg, bar det nordøstover, og iPhonen ledet meg sikkert og målbevisst ut av byen! Målet i dag er tilbake til slottet i Beaumont. Der skal jeg være i helgen, før jeg kjører til flyplassen på mandag. Hadde hele dagen på meg, så jeg valgte en litt lengre rute, via mange, koselige småbyer nord og øst for Nantes.
 Mektig katedral i liten landsby, Saint-Julien-de-Vouvantes

 "De skjeve hus i Château-Gontier

Ellers ikke så mye å berette i dag, bortsett fra at det var godt å få seg en real tur til fots da jeg kom fram! Etter 300 km i bilen, er det usedvanlig deilig å få rørt seg litt! Men moro å kjøre, DET er det, definitivt! Koselig møte med vertskapet, og en deilig middag avsluttet dagen. ...og nå er eg stup trøtt! Gleder meg til senga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar