mandag 2. september 2019

2019 September.... ny tur til Frankrike! :-)


Tro det, eller ei, nå reiser jeg til Frankrike igjen! Same procedure as (nearly) every year! Det blir med bil, i år som i fjor, for jeg skal en skikkelig rundtur, i løpet av disse 3 ukene. (Det ville blitt både for langt og lenge, dersom jeg skulle brukt sykkel. Men har ikke gitt opp håpet om en siste, lang sykkeltur (før jeg blir 80! ;-). Får satse på neste sensommer!)
Men til saken:
Tirsdag 3/9, grytidlig om morgenen, tar jeg flybussen til Sola. Via Oslo, går turen til Paris og Charles de Gaulle-flyplassen. Der har jeg vært før, og der har AVIS (forhåpentligvis!) en bil stående klar til meg. Jeg setter umiddelbart kursen vest-sørvestover, og satser på at GPS-en leder meg problemfritt til Ville d'Avray, der Delphine og familien bor. Gleder meg veldig til å møte dem igjen, og er særlig spent på å se hvor store guttene har blitt! Arthur har startet på sitt andre skoleår!
Etter et par dager hos dem, går ferden videre sørvestover, og jeg skal fortelle mer om reisen og mennesker jeg møter, etter som dagene går.
Så.... vil du være med, så heng på! 😀

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar