fredag 12. september 2014

Dag 31 Houdan- Chartres

Rart dette, er blitt et slags rituale dette...å skrive i bloggen hver kveld. Koselig! Og så blir det som ei dagbok for min egen del også. Men her i Chartres er det ikke internett på rommet(!),  (kan du tenke deg!;), så i kveld blir det bare noen få ord, så får jeg gjøre mer ut av det i morgen.
Turen i dag var forresten flott! Nydelig vær, passelig med bakker(!), fint underlag, og liten trafikk. Rett sørover i dag, litt over 5 mil, så ingen "tour de France" akkurat. Men fint nok for meg!!
Blir her i Chartres i helga, for i morgen får jeg nemlig besøk....av Arne!:)) Gleder meg!
Måtte av sykkelen på vei ut av Houdan...havnet midt i fredagsmarkedet! Der ble jeg stoppet av tre hyggelige franskmenn, som var svært interessert i det norske flagget mitt.:) Ser ut til å være en skikkelig døråpner! Hadde en lang, koselig prat, der vi snakket. både lenge og vel. Tok tid før  jeg kom meg ut av byen, men det gjorde jo ingebting som helst!
Nydelig landskap og gode veier i dag!:))
Se, Chartreskatedralen i det fjerne!

Nyrestaurert parti av katedralen, men mye gjentår...

Fikk med meg en spesiell konsert fredagskvekden. Stemningsfullt!

Vanskelig å fange lyset uten stativ...men et lite forsøk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar