tirsdag 27. september 2016

Dag 31, 25/09: San Malo- Beaumont les Autels

En urolig natt for sjåføren, så jeg merket godt at det pøsregnet utpå natta. Men oppdaget ikke at det regnet rett inn i rommet....før jeg skulle på do! Klissvått på golvet, og det tok jammen litt tid før jeg skjønte hvor i all verden dette vannet kom fra! At det ikke bare var golvet som var vått fikk jeg ettertrykkelig erfare, da jeg skulle ta på meg skoene, ....for de var virkelig gjennomvåte! Heldigvis hadde jeg med meg sandaler, så ingen skade skjedd! :-) Litt komisk var det hele!
Etter en god frokost tok vi en runde i Centre Ville (denne gangen var det planlagt! ;-), før vi satte kursen hjemover igjen. For å være ærlig, så var de siste milene veldig lange for en groggy sjåfør. Og det hadde ikke noe som helst med den hyggelige passasjeren min å gjøre, for hun var like smilende og blid hele tida! Krysser fingrene for at hun kan fortsette å smile hele veien sørover til Malaga, uten snev av smitte fra denne kanten!
I sjutida var vi hjemme, og det er lenge siden jeg har vært såå glad for å komme til sengs! Veldig fornøyd med at Alain og Isabelle hadde reist til Paris, for i kveld orket jeg ikke å være særlig selskapelig. Men en koselig lapp lå på bordet da vi kom, og jeg gleder meg til de kommer tilbake på fredag! Elisabeth måtte ta turen rundt slottet og se seg om helt uten min hjelp, og det klarte hun jo med glans!...Og den rødvinen jeg hadde tenkt å spandere i kveld, får vi ta neste gang vi møtes!
ps. Tilstanden min avspeiles også i antall bilder jeg tok denne dagen. ;-)
 En rundtur i San Malo, før vi setter kursen østover igjen.



Prøver på et smil til fotografen ;-)
Koselig å få en slik hilsen på kjøkkenbordet! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar