onsdag 28. september 2016

Dag 34, 28/09: Beaumont les Autels

En ganske urolig natt, med mye hosting...Godt besøkene mine er reist, for dette hadde ikke vært noe særlig stas å dele(!) Men jeg kom meg da opp etterhvert, og har følt meg ganske bra i form i hele dag. Har tatt det med ro, og brukt mye tid ved Mac'en! De som kjenner meg, vet jo at da har jeg det bra!
Har oppgradert til OS Sierra, og da er det selvfølgelig litt av hvert å sette seg inn i. Kjekt for en nerd som meg!

Var en liten tur med bilen i ettermiddag, og fikk kjøpt togbilletter til lørdag!
For de som ikke vet det, skal jeg slett ikke hjem da, men derimot enda lenger sørover... ;-)

Her i Perche, i den lille landsbyen Beaumont les Autels har jeg hatt det fantastisk, og jeg er evig takknemlig til Agnès, (fransklæreren min på Institut français i Stavanger) for at jeg fikk muligheten til å oppleve dette eventyret! Hadde det ikke vært for henne (og de gjestmilde, fantastiske foreldrene hennes!), så hadde jeg ikke visst noe, verken Perche-regionen eller om de flotte menneskene som bor her! Nå vet jeg en hel del, og har fått venner for livet!

Men på lørdag starter altså et nytt kapittel i høstens Frankrike-eventyr. Gleder meg til det også!
"Vil du være med, så heng på!" ;-)

 Fransk petit-déjeuner...på et over 100 år gammelt spisebord.
 Nydelig kveld på en onsdag i slutten av september!
Slottet i solnedgangen. Sett fra vest...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar