lørdag 1. oktober 2016

Dag 36, 30/09: Beaumont les Autels og siste dag her nord

Så var det siste dag her, sammen med det usedvanlig hyggelige og hjelpsomme vertskapet mitt. Selv om jeg gleder meg til et nytt kapittel av Frankrikehøsten min, er det litt vemodig å si farvel... Men har en del småting å gjøre, før Alain og Isabelle kommer tilbake i ettermiddag. De har invitert på middag i kveld, og jeg gleder meg til en hyggelig siste kveld på slottet!
Jeg pakker ferdig kofferten, rydder litt, og kjører en tur til Nogent le Rotrou på formiddagen. Har funnet en del bilder jeg har lyst å printe ut til dem, og la Papiterie "Duplik" er både hjelpsomme...og billige!
Vel hjemme igjen, så er de to på plass, og vi har en kjempekoselig kveld, med god mat, gaver og koselig prat. Jeg synes praten går atskillig lettere enn for en måned siden...de påstår til og med at jeg har gjort store fremskritt! ;-) Satser på at det stemmer!
Hadde laget en liten video fra oppholdet her, og den vakte stor jubel. Morsomt at så lite kan glede så mye! Men jeg skal tidlig opp i morgen, så det er tidlig i seng. Får bare liste meg stille ut i morgen tidlig klokka sju. Toget mitt går 8.18 fra Nogent, men først skal jeg levere bilen, og få tak i en taxi til stasjonen. Har en blytung koffert, så det er uaktuelt å gå den kilometeren! Tenker det går fint, jeg....(bare hosten ikke holder meg våken hele natta, da!)
Avskjed med et nydelig sted. Tar med meg mange gode minner videre!


2 kommentarer: